άσκηση αλβανικών-κλίση ρημάτων

Ακολουθεί άσκηση κλίσης μερικών ρημάτων στα αλβανικά.Τυπώστε τη σελίδα μερικές φορές και γράψτε στον πρώτο πίνακα καλύπτοντας το δεύτερο όπου βρίσκονται οι απαντήσεις.



έχω είμαι μένω δουλεύω
εγώ
unë



εσύ
ti




Αυτός,αυτή,αυτό
Ai,ajo




εμείς
ne




εσείς
ju




Αυτοί,αυτές,αυτά
Ata,ato






οι απαντήσεις

 


έχω
είμαι
μένω
δουλεύω
εγώ
unë
kam
jam
banoj
punoj
εσύ
ti
ka
je
banon
punon
Αυτός,αυτή,αυτό
Ai,ajo
ka
je
banon
punon
εμείς
ne
kemi
jemi
banojmë
punojmë
εσείς
ju
keni
jeni
banoni
punoni
Αυτοί,αυτές,αυτά
Ata,ato
kanë
janë
banojnë
punojnë
Share:

No comments:

Post a Comment

Translate from English,Russian into Greek

Translate

Τελευταια γλωσσα που προστεθηκε.

Recently updated posts. Πρόσφατες

Popular Posts

Recent comments

Labels

Blog Archive